Szinte vadonatúj 13 éves Bugatti Veyron várja új gazdáját
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
A négykarikás német szupersportkocsiból ez az egyetlen ilyen kivitelű példány létezik.
Ilyen az, amikor a praktikum és a sportosság kéz a kézben együtt jár.
Az új tulajdonosra váró szovjet kisautó a gyártás vége felé készült Zaporizzsjában.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
Ami változott, hogy a magánimport helyett többen bízzák cégekre a behozatalt.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ez a limitált szériás kékvérű brit kocsi a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
Statisztikák szerint behozta a koronavírus miatti leállást a használtautó-piac, ahol most egyértelműen az olcsó kategória szárnyal.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
Az időgép kerekét egészen 1995-ig tekeri vissza ez a remek állapotnak örvendő Mercedes.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.